آیا لوگویی که کپی باشد قابل ثبت است؟

لوگوهایی که بر گرفته از طرح های آماده یا کپی برداری از لوگوهای دیگر هستند قابلیت ثبت را نخواهد داشت و عملا ارزش هم برای برند شما ایجاد نخواهند کرد.

قیمت های لوگو بر چه اساسی مشخص میشود؟

مجموعه های حرفه ای در حوزه طراحی لوگو، معمولا هزینه طراحی لوگو را بر اساس میزان زمان و انرژی مصرفی برای فرآیند طراحی لوگو ، تعریف می کنند. همچنین قیمت طراحی لوگو به صورت استاندارد بر اساس تعرفه انجمن صنفی طراحان گرافیک ایران نیز توسط طراحان اعلام می گردد.

آیا هزینه لوگو نوشتاری و تصویری با هم تفاوت دارد؟

در طراحی لوگوی استاندارد به هیچ وجه نوع لوگو چه لوگوی نوشتاری چه لوگوی تصویری و یا حتی زبان لوگو (فارسی، انگلیسی و یا هر دو زبان) تاثیری در هزینه نخواهد داشت در غیر این صورت به استاندارد بودن و منحصر به فرد بودن آن لوگو شک کنید.

داشتن یک لوگوی استاندارد چه تاثیری بر کسب و کار من خواهد داشت؟

اولین نتیجه استفاده از یک لوگوی استاندارد و یک لوگوی حرفه ای، تاثیر مثبت آن در ذهن مخاطبین و مشتریان شما است. لوگو هویت یک برند است و به صورت غیر مستقیم شخصیت برند شما را در ذهن مشتری حک می کند.

تفاوت اتود با کانسپت در چیست؟

در طراحی لوگو کانسپت به معنای مفهوم می باشد. به عنوان مثال، کانسپت یا مفهوم صنعت با نمادی مانند چرخ دنده بعضا طراحی می شود. اما وقتی از نمادی مثل چرخ دنده مدل ها و اشکال مختلفی طراحی شود به این مدلها و اشکال اتود گفته می شود.

برای لوگو خود چند اتود میتوانم داشته باشم؟

تعداد اتود در فرآیند طراحی لوگو به هیچ وجه ملاک کیفی به شمار نمیرود. شما میتوانید به تعداد نامحدود بر روی مفهوم انتخابیتان اتود داشته باشد.

آیا لوگوی طراحی شده ضمانت ثبت داخلی دارد؟

کلیه طراحی لوگوها شامل ضمانت ثبت داخلی و ضمانت ثبت بین المللی بر اساس پروتکل ثبت مادرید هستند.

آیا لوگوی طراحی شده ضمانت ثبت بین المللی دارد؟

کلیه طراحی لوگوها شامل ضمانت ثبت داخلی و ضمانت ثبت بین المللی بر اساس پروتکل ثبت مادرید هستند.

چگونه ضمانت ثبت لوگو داده میشود؟

ضمانت ثبت لوگو به صورت بین المللی و داخلی در داخل قراردادهای طراحی لوگو مکتوب قید می گردند

ثبت مادرید چیست؟

پروتکل ثبت مادرید معاهده ای است که به موجب آن تمام کشورهای عضو این معاهده (72 کشور) از طریق یک استاندارد واحد می توانند مالکیت معنوی علائم تجاری خود را به ثبت و انحصار برسانند .

استفاده از لوگوی کپی چه عواقبی دارد؟

لوگو شخصیت برند شماست پس اولین نقطه ضعف استفاده از لوگوهای کپی، بی اعتبار کردن برند شما نزد مخاطبینتان است. نقطه ضعف دوم استفاده از لوگوهای کپی، عدم امکان ثبت این لوگوها در داخل ایران و هم بصورت بین المللی است. و در نهایت نقطه ضعف سوم استفاده از لوگوهای کپی، خطر تحت پیگرد قانونی قرار گرفتن لوگو و برند توسط صاحبان اصلی لوگو است.

منظور از طراحی لوگوی استاندارد چیست؟

منظور از طراحی لوگوی استاندارد این است که لوگو شما این ویژگی ها را داشته باشد: • لوگو قدرت به خاطر سپاری بالا داشته باشد • لوگو بتواند باعث جذب و ایجاد انگیزه برای مخاطبان خود باشد • لوگو بتواند مفاهیم عمیق کسب و کار و برند شما را عنوان کند • لوگو به صورت انحصاری و بدون شبیه و نظیر طراحی شود • لوگو قابلیت ثبت داخلی و بین المللی را داشته باشد • لوگو بر اساس تفکرات، دیدگاه ها و سلایق کارفرما طراحی شود • لوگو بتواند در اندازه های مختلف و بر اساس متریال های مختلف قابلیت چاپ یا اجرا را داشته باشد

منظور از کسب و کار استارت آپ چیست؟

کسب و کارهای استارت آپ به شاخه ای از فعالیت های اقتصادی کوچک با تیم های محدود، ایده های خلاقانه و ریسک بالا گفته می شود.