دسته بندی لوگو

Cat21_Image

لوگو آی تی

Cat22_Image

لوگو ساختمانی

Cat8_Image

لوگو صنعتی

Cat9_Image

لوگو بازرگانی

Cat7_Image

لوگو پزشکی

Cat6_Image

لوگو صنایع غذایی

Cat4_Image

لوگو شخصی

Cat5_Image

لوگو شرکتی

نمونه کار لوگو و آرم اختصاصی

برای ما افتخار بزرگیست تا اعلام کنیم خلق لوگوی شرکت یا نشان شما در مرکز طراحی اُ گرافیک به انجام رسیده است. ما همواره پایبند به اصول طراحی حرفه ای آن هم طراحی آرم استاندارد بر اساس چارچوب های بین المللی هستیم.
آنچه که شما در بخش نمونه کار مشاهده می کنید صرفا یک طراحی و کسب یک نتیجه و نمایش به عنوان یک اثر یا نمونه کار آرم نیست، بلکه حاصل تفکر، دوراندیشی و نظرات و سلایق مدیران در حوزه های مختلف کسب و کار است که با دمیدن روح خلاقیت، نوآوری، تخصص و تکنیک در واحد طراحی و خلاقیت آژانس آرمکده تبدیل به مهمترین عنصر بصری برند که همان لوگو یا آرم است شده. لوگوی شرکت یا سازمان شما شایسته بهترین نوع طراحی است.

مفتخریم که همواره مورد اعتماد مخاطبان و مشتریان گرامی بوده ایم. اعتمادی که بدلیل پایبند بودن به اصل طراحی حرفه ای و رعایت استاندارهای طراحی موجب شده است.

مشاهدات شما از نمونه کارها صرفا یک طراحی سطحی برای نمایش لوگو نیست، بلکه نتیجه ی تفکر، ایده پردازی ها، تحقیقات و بررسی نظرات مختلف و جمع بندی کلی کار است. لوگو یک اثر نیست، یک نتیجه است. نتیجه ای که حاصل بکارگیری خلاقیت، نوآوری، تخصص و تکنیک مجموعه اُ گرافیک (ographic) در آن است.

ویژگی های اصلی یک لوگو و نشان حرفه ای

1- لوگو منحصر به فرد باشد

طراحی لوگو شما باید توان حضور و رقابت در بازار را داشته و بلافاصله توسط مخاطبان شما تمییز داده شود. یک راه بسیار عالی برای انجام این کار، استفاده نکردن از نشانه های عمومی، آیکون و تصاویر تکراری است. در حالی که اثر طراحی شده باید معرف بیزینس و کسب و کار شما باشد ولی در عین حال نشان دادن محصول یا خدماتی که شما فراهم می کنید در لوگو الزامی نیست. استفاده از خلاقیت و ایده پردازی بالا، طراحی نشان نوشتاری حرفه ای و تایپوگرافی نیز می تواند، علاوه بر افزایش اعتبار برای طرح لوگو، به منحصر به فرد بودن نام تجاری شما نیز کمک کند.

2- لوگو به یادماندنی باشد

یک طراحی حرفه ای و خاص باعث ایجاد یک حس طنین انداز در مخاطبان و مشتریان دارد تا آن به اثری با هویت تبدیل گردد. به رسمیت شناختن لوگو و برند تجاری شما در میان مخاطبان، یک رابطه خوب بین شما و مشتریان تان ایجاد خواهد کرد و باعث افزایش اعتماد به نام تجاری و برند شما در بازار خواهد شد. استفاده از یک لوگو و هویت بصری حرفه ای به همراه بازاریابی به محصول کمک خواهد کرد تا نام تجاری و برند شما در بین صنف های مرتبط و رقیبانتان برجسته شده و بدرخشد.

3- لوگو انعطاف پذیر باشد

یک لوگو و نشان طراحی شده ی حرفه ای باید بتواند به خوبی و بدون محدودیت، هدف و جایگاه خود را در رسانه های مختلف پیدا نماید. به عنوان نمونه، قرار گیری لوگوی یک شرکت در وبسایت رسمی آن شرکت باید توسط مخاطبین، حرفه ای و بی نظیر بنظر برسد. همینطور مشتریان بالقوه ای که کارت ویزیت شما را دریافت می کنند و یا آن دسته از کسانی که بنر تبلیغاتی یا تابلو و یا بیلبور تبلیغاتی شما را می بینند را تحت تاثیر قرار دهد. این به این معنی است که لوگو و هویت بصری بیزینس شما باید به گونه ای طراحی شود که در هر جایگاه و کانال تبلیغاتی به خوبی مطابقت نماید و مشکلاتی از قبیل کم کیفیتی و یا ترکیب بندی ضعیف و یا سایر مشکلات را نداشته باشد. اگر فرم و گرافیک لوگوی شما توانایی استفاده شدن در رسانه های مختلف را نداشته باشد می تواند به اعتبار برند شما لطمه بزند.

4- لوگو گویا باشد

هرچند ممکن است که طراحی نشان تجاری شما به طور مستقیم نشان دهنده فعالیت و یا محصولات شما نباشد، اما به طور قطع لازم است هدفی را در مورد ارزش ها و اهداف شرکت شما منعکس کند. در بهترین حالت؛ هویت بصری شرکت شماست که افکار و نظرات مخاطبان شما را کنترل و تحت تاثیر قرار می دهد. بنابراین درک و شناخت خصوصیات مخاطبان، به شما این قدرت را می دهد تا یک نشان و لوگوی تاثیرگذار و مناسب برای کسب و کار خود طراحی نمایید، به گونه ای که باعث افزایش اعتماد و فروش محصول یا خدمات شما شود. بخشی از طراحی هویت بصری، انتخاب رنگ مناسب سازمانی برای کسب و کار شما است که کمک می کند با برانگیختن احساسات مخاطبان، در کسب و کارتان جادو کنید.

5- لوگو ساده باشد

اثربخش بودن و در یاد ماندن یک لوگو، به سادگی آن مربوط می شود. بهترین نتایج طراحی، ساده ترین ها هستند. اضافه کردن هرگونه متون و رنگ های زیاد در گرافیک یک لوگو ، نه تنها باعث بی کیفیتی و اُفت تاثیرگذاری آن شده، بلکه باعث فراموشی آن اثر نیز می باشد. بنابراین یک نشان برای ماندگاری در ذهن مخاطبان نیاز به یک فرم ساده و رنگ یا رنگ های محدود دارد.

6- لوگو ماندگار باشد

لوگو و هویت بصری شما هرگز نباید تاریخ انقضایی داشته باشد. بهترین دیزاین برای شرکت شما ، اثری خواهد بود که در آینده نیز زیبایی و انسجام خود را حفظ کند و حتی در زمانی که شما طرح خود را ری دیزاین نمایید نیز در شکل کلی هویت اصلی برند شما را نشان می دهد. بنابراین در طراحی لوگو و هویت بصری خود به سبک و فرم هایی که مد روز و کوتاه مدت هستند فکر نکنید.