0
0

آموزش تغییر فوری آسمان در فتوشاپ (ابزار sky replacement)

700 بازدید

این مقاله در خصوص چگونگی تغییر آسمان در فتوشاپ با استفاده از ابزار sky replacement می باشد. با ما همراه باشید:

ابزار Sky در فتوشاپ، یک ابزار جدید است که به تازگی در نسخه 2021 این نرم افزار معرفی شده است. این ابزار به کاربران اجازه می‌دهد تا آسمان تصاویر خود را به صورت سریع و آسان تغییر دهند. با این ابزار، می‌توانید آسمان را با چند کلیک متفاوت تغییر دهید، که پیش از این برای به دست آوردن چنین نتیجه‌هایی، باید از فیلترها و ابزارهایی مانند Color Balance، Brightness/Contrast و Warp استفاده می‌شد.

این ابزار با استفاده از خطوط افقی و عمودی موجود در تصویر، می‌تواند به صورت خودکار و الگوریتمی، آسمان تصویر را شناسایی کرده و به راحتی تغییر دهد. در این ابزار، می‌توانید برای تغییر آسمان، از گرداب‌های مختلف، ابرهای متفاوت، طلوع و غروب آفتاب و ابرقوس استفاده کنید. همچنین، این ابزار دارای قابلیت تعیین میزان شفافیت و نور در آسمان است که به شما اجازه می‌دهد تا آسمان تصویر شما به شکل طبیعی‌تری نمایش داده شود.

در کل، ابزار Sky به کاربران فرصتی را برای تغییر سریع و آسان آسمان در تصاویر خود می‌دهد و باعث می‌شود که نیاز به استفاده از ابزارهای مختلف برای تغییر آسمان، به حداقل برسد.

ابزار sky replacement

ابزار sky replacement یک ویژگی جدید در فتوشاپ است که به شما اجازه می دهد آسمان را در عکس های خود به راحتی تغییر دهید. با این ابزار، شما می توانید آسمان خسته کننده یا بی رنگ را با یک آسمان جذاب و خیره کننده جایگزین کنید و نور و رنگ های عکس را با آسمان جدید هماهنگ کنید. این ابزار با استفاده از هوش مصنوعی Adobe Sensei، قسمت آسمان را در عکس شما شناسایی و ماسک می کند و به شما اجازه می دهد از پیش تعریف شده های موجود یا آسمان های خودتان استفاده کنید.

استفاده از ابزار sky replacement در فتوشاپ

برای استفاده از این ابزار، شما باید سه قدم ساده را دنبال کنید:

۱- ابزار Sky Replacement را باز کنید انتخاب کنید Edit > Sky Replacement.

۲- یک آسمان جدید انتخاب کنید پنجره Sky Replacement باز خواهد شد یک آسمان جدید را از پیش تعریف شده های موجود یا یکی از خودتان انتخاب کنید

۳- تنظیمات را برای ایجاد عکس کامل تغییر دهید قسمت آسمان در عکس اصلی به طور خودکار انتخاب و ماسک می شود، به طوری که آسمان جدید براساس گزینه های انتخاب شده شما نمایش داده می شود. برای یک ظاهر بدون درز، لغزنده ها را تغییر دهید تا آسمان را تغییر دهید و پیش زمینه را با رنگ های پس زمینه مخلوط کنید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ographic.ir/?p=8190
اشتراک گذاری:
ادمین وبسایت اُگرافیک
ادمین و تولید کننده محتوای وبسایت اُگرافیک هستم. در حال حاضر دانشجوی ارشد گرافیک هستم و از تولید محتوا لذت می برم. خوشحال میشم کمکی کرده باشم.
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد آموزش تغییر فوری آسمان در فتوشاپ (ابزار sky replacement)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.