0
0

طراحی لوگو در شیراز ✔️ با بهترین قیمت ✔️ و سفارش طراحی لوگو در شیراز

طراحی لوگو در شیراز
طراحی لوگو در شیراز

طراحی لوگو در شیراز و هویت سازی برای برند شما به همراه راهنمایی جهت برندسازی و استراتژی های برند در شیراز؛

توسط استودیو طراحی اُگرافیک شیراز با تیم متخصص و حرفه ای با مناسب ترین قیمت برای برندینگ و کسب و کار شما و با بهترین کیفیت.

نقطه شروع برای برندینگ و رقابت، طراحی یک لوگو و آرم قوی و شایسته است.

طراحی لوگو در شیراز توسط مجموعه اُ گرافیک توسط برترین و با تجربه ترین متخصصین حوزه گرافیک در شیراز صورت می گیرد.

برای مشاوره رایگان کلیک کنید 

09191483827

(کریمی)

مشاهده رزومه و نمونه کارها

طراحی لوگو در استان شیراز

طراحی لوگو در شیراز
طراحی لوگو در شیراز

✔️ طراحی لوگو و تاثیر آن بر برندینگ

برندها می توانند برای همیشه در ذهن ها ماندگار شوند و تا سالیانِ سال ما آنها را به خاطر آوریم.

ایجاد یک برند کارآمد و موفق که بتواند سال ها در ذهن مخاطبین نقش ببندد به یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی نیازمند است تا به اهداف تحقق ببخشد.

مجموعه اُ گرافیک در شیراز، ارائه دهنده خدمات طراحی لوگو و هویت بصری ، طراحی بسته بندی ، طراحی لیبل ، طراحی پوستر و … تماماً توسط گرافیست های برتر شهر شیراز می باشد.

دلایل اهمیت لوگو

اهمیت وجود طراحی لوگو در شیراز برای کسب و کارهایی که برندسازی و رقابت برای آنها اهمیت زیادی دارد پوشیده نیست. زیرا اولین تصویری که شما در ذهن مخاطب می گذارید همان تصویر بصری با کیفیت هست که از لوگو و هویت بصری محصول شما شروع می شود.

بخوانید >>> اهمیت لوگو ؟ 5 دلیل برای داشتن لوگو

ویژگی های یک لوگوی خوب

جهت بیان خلاصه ای از “ویژگی های مهم یک لوگوی خوب” می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منحصر به فرد بودن لوگوبرای این که لوگوی شما توان رقابت در بازار را داشته باشد، نیاز است که لوگو و نشان شما متمایز از لوگو و نشان سایر رقبا باشد.
  • به یاد ماندنی بودن لوگو :برای تثبیت برند شما در ذهن مخاطب شما به یک لوگوی حرفه ای و خاص نیاز دارید.
  • انعطاف پذیر بودن لوگو :یک لوگو و نشان طراحی شده باید به خوبی در هر جایگاه و رسانه ای قابل استفاده باشد.
  • گویا بودن لوگولوگو یا نشان شما لازم است که در خصوص اهداف و ارزش های شما مطالبی را بیان کند.
  • ساده بودن لوگوبهترین لوگو، ساده ترین آن است زیرا اثربخشی و ماندگاری بسیار بیشتری را داراست.
  • ماندگار بودن لوگو :طرح لوگوی شما می بایست با گذر زمان قدیمی نشده و با توجه به بروز شدن سبک های طراحی، تاریخ انقضایی نداشته باشد.

ابزارهای طراحی لوگو

از ابزارهای مرسوم تخصصی طراحی لوگو می توان به دو نرم افزار زیر اشاره کرد:

  • نرم افزار ایلاستریتور (Illustrator) :نرم افزار کامپیوتری ایلاستریتور ، محصول شرکت ادوبی (Adobe) بوده که بطور خاص، به طراحی خطی (Vector) می پردازد.
  • نرم افزار کورل دراو (Corel Draw) :نرم افزار کامپیوتری کورل دراو ، محصول معروف شرکت کورل ساخته کشور کانادا می باشد. نرم افزار خطی (Vector) کورل دراو از محبوب ترین نرم افزار های طراحی وکتور در سرتاسر جهان می باشد که قابلیت های فوق العاده ای را دارا می باشد.

استودیو طراحی اُ گرافیک در استان فارس مفتخر است که با تسلط کامل به نرم افزارهای فوق، طراحی لوگو در شیراز کاملا با کیفیتی را در اختیار مشتریان و همشهریان گرامی شهر شیراز قرار خواهد داد.

نقش هنر و گرافیک در شیراز

شیراز، شهری با تاریخ چندین هزار ساله و بافت فرهنگی بسیار غنی، یکی از مهمترین مراکز هنری در ایران است. این شهر معروف به آثار باستانی، بناهای تاریخی و فرهنگ بومی است که هنر و گرافیک نقش مهمی در حفظ و ارتقاء آن داشته و دارند. در این مقاله، به بررسی نقش هنر و گرافیک در شیراز پرداخته خواهد شد.

یکی از عناصر اصلی هنر در شیراز، معماری است. این شهر برجسته با ساختمان های تاریخی و زیبا شناخته می شود که همچنان به خوبی حفظ شده اند. این ساختمان ها، از جمله مساجد، کاخ ها، خانه ها و حسینیه ها، توسط معماران بزرگ شیرازی طراحی و ساخته شده اند. هنرمندانی همچون ابراهیم سنجری، حسین عقیلی و محمدرضا ایتالیایی با آثار زیبایی در این زمینه مشهور هستند. تحولات معماری در شیراز همواره مورد توجه بوده و با توجه به نظارتی که دولت بر ساخت و سازها دارد، حفظ این گنجینه ها تاکید می شود.

همچنین، آثار هنری تزیینی همگام با ساختمان ها در شیراز نیز بسیار متعدد و زیبا هستند. معماری سنتی ایران و خصوصاً شیرازی، از طرح و رنگ های زیبا و منحصر به فردی استفاده می کند. این طرح ها و نقش ها بر روی درب ها، پیشانی ها و دیوارها قرار داده شده و به منظور زیباتر کردن و جلوگیری از خستگی چشم استفاده می شوند. این آثار هنری تزیینی، نشان از ذوق و هنر مردم شیراز دارند و بازدیدکنندگان را شگفت زده می کنند.

در زمینه گرافیک نیز، شیراز یکی از مهمترین مراکز هنری است. هنرمندان گرافیک شیرازی با استفاده از فنون مختلفی همچون تصویر سازی دیجیتال، طراحی کارت ویزیت و هنرهای ترکیبی، آثاری بی نظیر ایجاد کرده اند. این آثار بیانگر خلاقیت هنرمندان و وجود نظامی محکم در فعالیت های گرافیکی در شیراز است. همچنین، با توجه به رشد صنعت هنری و تجاری در شیراز، گرافیک و طراحی برای تبلیغات و هویت برند نیز بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

در نتیجه، هنر و گرافیک نقش مهمی در حفظ و ارتقاء شیراز بازی کرده است. از طریق ساختمان های تاریخی و آثار هنری تزیینی، تاریخ و فرهنگ این شهر را به نمایش می گذارند، در حالی که با آثار گرافیکی نوین، از پویایی هنری و فرهنگی شیراز خبر می دهند. بنابراین، توجه به این دو اصل هنری در شیراز بسیار حائز اهمیت است و باعث افزایش جذابیت و شهرت این شهر می شود.

تاریخ هنر و گرافیک در شیراز
شیراز، شهری که بشریت را به تمامی جهانیان معرفی کرده است، سرزمینی است که از دیرباز به عنوان مرکزی برای هنرهای گوناگون شناخته شده است. باستان شیراز، به عنوان پایتخت امپراطوری هخامنشیان، مکانی بود که هنرهای متنوعی را بر جای گذاشت و تاثیری عمیق بر هنرهای معاصر ایران داشت.

یکی از ریشه های هنر در شیراز، هنر معماری است. از دیارهای باستانی شیراز تا به امروز، بناهای باشکوه و منظمی در این شهر ساخته شده است که همچنان سالم و مغرورانه ایستاده اند. باغ ارم در جنوب شیراز، نمونه ای از هنر معماری این شهر است. با تراز مسطح، بناهای به آن جوانی بخشیده شده و باغهایی با شکوه و صلابت رقم زده شده است. احتمالاً با استمتاع از باغ ارم، شما دست به نقاشی خواهید خود بست. لذت خواهید برد از همه آن چیزهایی که این باغ ارم در خورد شما قرار می دهد.

هنر شیراز در زمینه گلکاری و منجوق با نگاهی عمیق به طبیعت به وجود آمده است. یکی از ویژگی های خاص شیراز، میوه های معطر و رنگارنگی است که در طبیعت اطراف پراکنده هستند. همچنین در هنر شیراز، استفاده از نقوش و الگوهای گلی و بتن همواره فراوان بوده است. این نقوش و الگوها به صورت دست بافته و با کمک قاب و متریال های مختلف ساخته شده اند.

گرافیک نیز در هنرها وقتی استفاده می شود که نیازمند ارتباط مستقیم با تصاویر و نمادها باشیم. شیراز بین المللی بوده است و ارتباطات بین شهری خارجی و داخلی وجود داشته است. بنابراین، از لحاظ هنری و فرهنگی در طول تاریخ، این شهر در معرض نمایشگاه ها و رخدادهای هنری بوده است. علاوه بر این، برخی از هنرمندان مطرح نیز در شیراز متولد و پرورش یافته اند که در مجموعه های هنری خود از نیروی خلاق شیراز استفاده کرده اند.

هنر و گرافیک و طراحی لوگو در شیراز همچنین به عنوان زبانی برای بیان نظرات و ایده ها استفاده شده است. تصاویر و نمادها به عنوان یک ابزار قدرتمند در دست هنرمندان شیراز برای انتقال پیامهای خود به مخاطبان استفاده شده اند. در معابر و دیوارها، ابنیه تاریخی و خیابان های شهر، تصاویر هنری با نگاهی خلاقانه و مهارتی به چشم می خورد.

شیراز، با تاریخ هنری غنی و ارزشمند خود، بیش از هر شهر دیگری در ایران، یک هدیه به هنر و زیبایی است. ارث فرهنگی و هنری شیراز نه تنها برای مردم این شهر معنا دار است، بلکه برای تمامی علاقه مندان به هنر و زیبایی به عنوان یک منبع الهام بخش نیز حائز اهمیت است. از هنر در شیراز لذت ببرید و از تاریخی که با آن مجهز هستید استفاده کنید.