0
0

طراحی لوگو در همدان ✔️ با بهترین قیمت ✔️ و سفارش طراحی لوگو در همدان

طراحی لوگو در همدان و هویت سازی برای برند شما به همراه راهنمایی جهت برندسازی و استراتژی های برند در همدان ؛

توسط استودیو طراحی اُگرافیک همدان با تیم متخصص و حرفه ای با مناسب ترین قیمت برای برندینگ و کسب و کار شما و با بهترین کیفیت.

طراحی لوگو در همدان
طراحی لوگو در همدان

نقطه شروع برای برندینگ و رقابت، طراحی یک لوگو و آرم قوی و شایسته است.

طراحی لوگو در همدان توسط مجموعه اُ گرافیک توسط برترین و با تجربه ترین متخصصین حوزه گرافیک در همدان صورت می گیرد.

برای مشاوره رایگان کلیک کنید 

09191483827

(کریمی)

مشاهده رزومه و نمونه کارها

طراحی لوگو در استان همدان

طراحی لوگو و تاثیر آن بر برندینگ

برندها می توانند برای همیشه در ذهن ها ماندگار شوند و تا سالیانِ سال ما آنها را به خاطر آوریم.

ایجاد یک برند کارآمد و موفق که بتواند سال ها در ذهن مخاطبین نقش ببندد به یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی نیازمند است تا به اهداف تحقق ببخشد.

مجموعه اُ گرافیک در همدان ، ارائه دهنده خدمات طراحی لوگو و هویت بصری ، طراحی بسته بندی ، طراحی لیبل ، طراحی پوستر و … تماماً توسط گرافیست های برتر شهر همدان می باشد.

دلایل اهمیت لوگو

اهمیت وجود طراحی لوگو در شیراز برای کسب و کارهایی که برندسازی و رقابت برای آنها اهمیت زیادی دارد پوشیده نیست. زیرا اولین تصویری که شما در ذهن مخاطب می گذارید همان تصویر بصری با کیفیت هست که از لوگو و هویت بصری محصول شما شروع می شود.

بخوانید >>> اهمیت لوگو ؟ 5 دلیل برای داشتن لوگو

ویژگی های یک لوگوی خوب

جهت بیان خلاصه ای از “ویژگی های مهم یک لوگوی خوب” می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منحصر به فرد بودن لوگوبرای این که لوگوی شما توان رقابت در بازار را داشته باشد، نیاز است که لوگو و نشان شما متمایز از لوگو و نشان سایر رقبا باشد.
  • به یاد ماندنی بودن لوگو :برای تثبیت برند شما در ذهن مخاطب شما به یک لوگوی حرفه ای و خاص نیاز دارید.
  • انعطاف پذیر بودن لوگو :یک لوگو و نشان طراحی شده باید به خوبی در هر جایگاه و رسانه ای قابل استفاده باشد.
  • گویا بودن لوگولوگو یا نشان شما لازم است که در خصوص اهداف و ارزش های شما مطالبی را بیان کند.
  • ساده بودن لوگوبهترین لوگو، ساده ترین آن است زیرا اثربخشی و ماندگاری بسیار بیشتری را داراست.
  • ماندگار بودن لوگو :طرح لوگوی شما می بایست با گذر زمان قدیمی نشده و با توجه به بروز شدن سبک های طراحی، تاریخ انقضایی نداشته باشد.

ابزارهای طراحی لوگو

از ابزارهای مرسوم تخصصی طراحی لوگو می توان به دو نرم افزار زیر اشاره کرد:

  • نرم افزار ایلاستریتور (Illustrator) :نرم افزار کامپیوتری ایلاستریتور ، محصول شرکت ادوبی (Adobe) بوده که بطور خاص، به طراحی خطی (Vector) می پردازد.
  • نرم افزار کورل دراو (Corel Draw) :نرم افزار کامپیوتری کورل دراو ، محصول معروف شرکت کورل ساخته کشور کانادا می باشد. نرم افزار خطی (Vector) کورل دراو از محبوب ترین نرم افزار های طراحی وکتور در سرتاسر جهان می باشد که قابلیت های فوق العاده ای را دارا می باشد.

استودیو طراحی اُ گرافیک در استان همدان مفتخر است که با تسلط کامل به نرم افزارهای فوق، طراحی لوگو در همدان کاملا با کیفیتی را در اختیار مشتریان و همشهریان گرامی شهر همدان قرار خواهد داد.

همدان یکی از شهرهای پیشرو در زمینه هنر و طراحی در ایران است. این شهر تاریخچه‌ای بسیار غنی در حوزه هنر و معماری و طراحی لوگو دارد و به عنوان یکی از مهمترین مراکز فرهنگی و هنری در ایران مطرح است. در این مقاله به برخی از اصلی‌ترین نمونه‌های هنری و طراحی در همدان می‌پردازیم.

یکی از مهمترین آثار هنری در همدان، برج گنبدی یا دیسپونوریوم است که در مرکز شهر واقع شده است. این برج در دوره صفویه ساخته شده و قدیمی‌ترین بنا در شهر همدان به حساب می‌آید. برج گنبدی نه تنها یک نماد از تاریخ و فرهنگ همدان است، بلکه همچنین مکانی است که به عنوان یک گالری هنری برای نمایش آثار هنری از هنرمندان محلی و بین‌المللی استفاده می‌شود.

همدان به گنجینه‌ای بسیار غنی از معماری قاجاری نیز می‌باشد. یکی از مهمترین ساختمان‌های قاجاری در همدان، عمارت عبدالرازق نقشبندی است. این عمارت با سبک معماری قاجاری زیبا و منحصر به فرد خود به عنوان یک مکان مهم برای نمایشگاه‌های هنری و فرهنگی به کار می‌رود.

هنر معماری مسجد جامع همدان همچنین برجسته است. این مسجد در دوره سلجوقیان ساخته شده و معروف به بزرگ‌ترین مسجد واقع در منطقه زاگرس است. طراحی داخلی و خارجی این مسجد با نمای زیبا و معماری هنری محبوبیت زیادی در بین بازدیدکنندگان دارد.

همچنین، همدان میزبان بسیاری از موزه‌ها و گالری‌های هنری است که آثار هنرمندان محلی و بین‌المللی را به نمایش می‌گذارند. موزه‌ی بوعلی سینا، موزه تاریخ و فرهنگ ملی، گالری هنر معاصر و موزه همدانجمله دیگر مراکز فعال در این شهر هستند که میزبان بسیاری از نمایشگاه‌ها و رویدادهای هنری و فرهنگی هستند.

هنر و طراحی در همدان از زمان‌های قدیمی و تا امروز تأثیر خود را بر فرهنگ و هویت این شهر گسترش داده است. ارتباط نزدیک بین هنر و فرهنگ در همدان باعث شده تا این شهر به‌عنوان یکی از قطب‌های هنر و فرهنگ در ایران شناخته شود. با توجه به اینکه هنر و طراحی به‌عنوان عناصری که نشان‌دهنده فرهنگ و هویت یک جامعه هستند، در همدان به عنوان یک شهر با آثار هنری و فرهنگی گسترده شناخته می‌شود.