0
0

طراحی لوگو در یزد ✔️ با بهترین قیمت ✔️ و سفارش طراحی لوگو

طراحی لوگو در یزد
طراحی لوگو در یزد

طراحی لوگو و هویت سازی برای برند شما به همراه راهنمایی جهت برندسازی و استراتژی های برند در یزد؛

توسط استودیو طراحی اُگرافیک یزد با تیم متخصص و حرفه ای با مناسب ترین قیمت برای برندینگ و کسب و کار شما و با بهترین کیفیت.

نقطه شروع برای برندینگ و رقابت، طراحی یک لوگو و آرم قوی و شایسته است.

طراحی لوگو در یزد توسط مجموعه اُ گرافیک توسط برترین و با تجربه ترین متخصصین حوزه گرافیک در استان یزد صورت می گیرد.

برای مشاوره رایگان کلیک کنید 

09191483827

(کریمی)

مشاهده رزومه و نمونه کارها

طراحی لوگو در استان یزد

طراحی لوگو و تاثیر آن بر برندینگ

برندها می توانند برای همیشه در ذهن ها ماندگار شوند و تا سالیانِ سال ما آنها را به خاطر آوریم.

ایجاد یک برند کارآمد و موفق که بتواند سال ها در ذهن مخاطبین نقش ببندد به یک برنامه‌ریزی صحیح و اصولی نیازمند است تا به اهداف تحقق ببخشد.

مجموعه اُ گرافیک در یزد ، ارائه دهنده خدمات طراحی لوگو و هویت بصری ، طراحی بسته بندی ، طراحی لیبل ، طراحی پوستر و … تماماً توسط گرافیست های برتر یزد می باشد.

دلایل اهمیت لوگو

اهمیت وجود لوگو برای کسب و کارهایی که برندسازی و رقابت برای آنها اهمیت زیادی دارد پوشیده نیست. زیرا اولین تصویری که شما در ذهن مخاطب می گذارید همان تصویر بصری با کیفیت هست که از لوگو و هویت بصری محصول شما شروع می شود.

بخوانید >>> اهمیت لوگو ؟ 5 دلیل برای داشتن لوگو

ویژگی های یک لوگوی خوب

جهت بیان خلاصه ای از “ویژگی های مهم یک لوگوی خوب” می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منحصر به فرد بودن لوگوبرای این که لوگوی شما توان رقابت در بازار را داشته باشد، نیاز است که لوگو و نشان شما متمایز از لوگو و نشان سایر رقبا باشد.
  • به یاد ماندنی بودن لوگو :برای تثبیت برند شما در ذهن مخاطب شما به یک لوگوی حرفه ای و خاص نیاز دارید.
  • انعطاف پذیر بودن لوگو :یک لوگو و نشان طراحی شده باید به خوبی در هر جایگاه و رسانه ای قابل استفاده باشد.
  • گویا بودن لوگولوگو یا نشان شما لازم است که در خصوص اهداف و ارزش های شما مطالبی را بیان کند.
  • ساده بودن لوگوبهترین لوگو، ساده ترین آن است زیرا اثربخشی و ماندگاری بسیار بیشتری را داراست.
  • ماندگار بودن لوگو :طرح لوگوی شما می بایست با گذر زمان قدیمی نشده و با توجه به بروز شدن سبک های طراحی، تاریخ انقضایی نداشته باشد.

ابزارهای طراحی لوگو

از ابزارهای مرسوم تخصصی طراحی لوگو می توان به دو نرم افزار زیر اشاره کرد:

  • نرم افزار ایلاستریتور (Illustrator) :نرم افزار کامپیوتری ایلاستریتور ، محصول شرکت ادوبی (Adobe) بوده که بطور خاص، به طراحی خطی (Vector) می پردازد.
  • نرم افزار کورل دراو (Corel Draw) :نرم افزار کامپیوتری کورل دراو ، محصول معروف شرکت کورل ساخته کشور کانادا می باشد. نرم افزار خطی (Vector) کورل دراو از محبوب ترین نرم افزار های طراحی وکتور در سرتاسر جهان می باشد که قابلیت های فوق العاده ای را دارا می باشد.

استودیو طراحی اُ گرافیک در استان یزد مفتخر است که با تسلط کامل به نرم افزارهای فوق، طراحی لوگوی کاملا با کیفیتی را در اختیار مشتریان و همشهریان گرامی استان یزد قرار خواهد داد.

طراحی لوگو در یزد با سابقه بسیار زیادی در جریان بوده است. از این حیث دلایل فرهنگی – تاریخی را نمی توان نادیده گرفت.

شهر یزد، یکی از شهرهای باستانی و فرهنگی ایران است که موجب فرهنگ‌سازی و شکوفایی صنایع و هنرهای مختلف شده است. هنر و گرافیک نقشی بسیار مهم در تاریخ و تمدن یزد داشته‌اند و هنرمندان و گرافیست‌های این شهر، از قدیمی‌ترین زمان‌ها تا به امروز، تاثیر بسزایی در توسعه و ارتقای هنر در این منطقه داشته‌اند.

یزد، به عنوان یکی از شهرهای باستانی و سرزمین پارس، برخی از مهمترین گواهی‌های قدمت و تمدن ایران را در خود جای داده است. نقوش آکمنید در یزد که به دوران دوم هزاره قبل از میلاد برمی‌گردد، نشانه‌هایی از صنایع دستی و هنرهای باستانی در این منطقه است. این نقوش شامل تصاویری از جادوگری، جن و پری‌ها و هرج و مره دوران باستانی هخامنشی است و نشانگر تاثیر فرهنگ هخامنشی و مادی ارمنی در تمدن هایکا است.

یزد یکی از مراكز مهم فرش‌بافی در ایران است و تاریخچه طولانی فرش‌بافی وجود دارد که تا قبل از اسلام بر می‌گردد. فرشندهان یزد نیز از ازمایشگاه‌های برجسته در ایران بوده‌اند و فرش‌های معروفی مثل یزدی، اصفهانی و نائینی را تولید کرده‌اند.

گچکاری، معماری پیچکی ترمه و تزئینات آجری در بناهای باستانی یزد، از جمله نمونه‌های دیگری هستند که نشان از تأثیرات برجسته هنری و گرافیکی در تمدن این شهر دارد. همچنین یزد میزبان مراسم و رویدادهای بزرگ فرهنگی و هنری مانند جشنوارههای تئاتر، جشنواره فیلم بین‌المللی یزد و همایش‌های هنری است.

در دوره ی پیش از اسلام نیز هنرهای مختلفی در یزد درحال افزایش بوده است، ازجمله معرق، منبت کاری، خطاطی و… است. هنر دست ساخت درشهر یزد می تواند شما را همراه با فرهنگ و تاریخ درگیر کند.در ادامه نیز هنر به عنوان پدیده ای اجتماعی در یزد بیشتر مورد بررسی قرار می گیرد و تأثیر آن بر روی جامعه ارزیابی می شود.

 هنر در یزد، نقش مهمی در تاریخ و تمدن این شهر داشته است و هنرمندان و گرافیست‌های یزد با ایجاد آثاری خلاقانه و بی‌نظیر، صنعت هنر را در این شهر رونق بخشیده‌اند. هنر و گرافیک در یزد، به عنوان یک ابزار برای بیان احساسات و ایده‌ها، همواره جایگاه ویژه‌ای داشته‌اند و بر نمایشگاه‌ها، فستیوال‌ها و جلسات هنری شهر تأثیر قابل توجهی داشته‌اند.

هنر و گرافیک و طراحی لوگو در یزد به طور کلی از تأثیرات فرهنگی، تاریخی و مذهبی این شهر الهام گرفته‌اند. معماری تاریخی یزد با تزیینات زیبا و گرافیک‌های مورد استفاده در بناها، نمونه‌هایی بسیار زیبا و ظریف را به نمایش گذاشته است. همچنین صنایع دستی متنوع یزد مانند قالیبافی، فرشبافی، گلیمبافی، معرق‌کاری، منبت‌کاری و خطاطی نیز اثری از فرهنگ هنری و گرافیک در این شهر است.

تمایل افراد به خرید و استفاده از محصولات هنری و گرافیکی یزدی نیز بیانگر محبوبیت و استقبال از این هنرها در جامعه است. بسیاری از گرافیست‌ها و استودیوهای گرافیکی در یزد مشغول به کار هستند و با تولید آثاری متنوع، نقش مهمی در تبلیغات، طراحی برند و افزایش شناخت یزد در داخل و خارج از کشور دارند.

به طور کلی می‌توان گفت که هنر و گرافیک و طراحی لوگو در شهر یزد، تاریخ و فرهنگ این شهر را رونق بخشیده‌اند و هنرمندان و گرافیست‌های یزد با آثاری خلاقانه و منحصر به فرد، تاثیر قابل توجهی در صنعت هنر و گرافیک در این شهر داشته‌اند.