0
0

آموزش تغییر حرفه ای آناتومی بدن با ابزار puppet warp در فتوشاپ

970 بازدید

تغییر آناتومی بدن در فتوشاپ با ابزار puppet warp

از دید پردازش تصویر، استفاده از ابزارهایی مانند puppet warp به عنوان یکی از ابزارهای جدید فتوشاپ، می‌تواند بسیار جالب و خلاقانه باشد. این ابزار به شما اجازه می‌دهد تا تغییراتی روی تصویر خود اعمال کنید که طبیعی به نظر می‌رسد، اما در عین حال خلاقانه و شگفت‌انگیز است.

اگر شما هنرمند گرافیک هستید، برای شما هیچ چیز از ابزار puppet warp بهتر نیست. با استفاده از این ابزار، شما می‌توانید ترسیم‌های خود را به زمینه‌های دیگر منتقل کنید، جسمانیت و جنبش را به اشکال خود بدهید و به نحوی ایده‌آل، تصاویر خود را ویرایش کنید. وقتی برای اولین بار این ابزار را امتحان کنید، خودتان را در حال آفرینش یکی از آثار بی همتای خود خواهید دید.

اما بهتر است که بدانید که ابزار puppet warp برای تصاویر با اجزای مختلف، نوع و حجم متغیر و همچنین با بسیاری از مدل‌های فتوشاپ، مفید است. پس برای هرگونه تغییر از آن استفاده کنید.

امیدواریم که با همین مقدار اطلاعات، بتوانید از این ابزار جالب و خلاقانه برای بهتر کردن تصاویر خود استفاده کنید و باعث شگفتی‌هایی برای خود و دیگران شوید.

چطور با ابزار puppet warp کار کنیم؟

برای تغییر آناتومی بدن شما نیاز نیست که کار سختی انجام بدین. کافیه که ابتدا ابزار subject رو از منوی select انتخاب کنید تا فرد مورد نظر داخل تصویر توی حالت انتخابی قرار بگیره. حالا باید نقاطی رو روی بدن Pin کنیم تا بتونیم عضلات رو جابجا کنیم.

مطابق ویدیو کاراکتر مورد نظر مون رو روی یک لایه جدید میبریم و از پس زمینه برمیداریمش. حالا با استفاده از ابزار puppet warp براحتی میتونیم نقاط مختلفی رو روی کاراکتر مورد نظر مون بذاریم و اونها رو جابجا کنیم. به همین سادگی میشه انعطاف رو داخل آناتومی بدن انسان یا موجودات دیگه ایجاد کرد.

امیدوارم از آموزش لذت برده باشید.

آیا این مطلب را می پسندید؟
https://ographic.ir/?p=8192
اشتراک گذاری:
ادمین وبسایت اُگرافیک
ادمین و تولید کننده محتوای وبسایت اُگرافیک هستم. در حال حاضر دانشجوی ارشد گرافیک هستم و از تولید محتوا لذت می برم. خوشحال میشم کمکی کرده باشم.
مطالب بیشتر

نظرات

0 نظر در مورد آموزش تغییر حرفه ای آناتومی بدن با ابزار puppet warp در فتوشاپ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

هیچ دیدگاهی نوشته نشده است.